Termeni si conditii
Livrare&plata

Dupa ce ati plasat comanda si ati notat toate datele tale de contact, veti primi un e-mail de confirmare a comenzii alaturi de factura proforma. Confirmarea comenzii reprezinta acceptarea termenilor si conditiilor prezentate mai jos.

Livrarea se va face in maxim 48 de ore de la plasarea comenzii. Livrarea produselor comandate se va face printr-o companie de curierat, atat in Bucuresti cat si in tara. Serviciile de curierat sunt disponibile de luni pana vineri. Comenzile plasate in week-end vor fi prelucrate si trimise în cursul zilei de luni.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.Demura Concept SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Costul transportului este gratuit pentru comenzi mai mari de 300 lei. Pentru comenzi cu valoare mai mica de 300 lei, costul transportului este de 15 lei(TVA inclus). Livarea se va face printr-o companie de curierat, atat in Bucuresti cat si in tara.

Returnarea produselor

In cazul in care exista nemultumiri fata de produsele achizitionate, Conform O.G. 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand vanzatorul in scris sau telefonic ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 lit. b).

Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si a accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, cele a caror returnare nu a fos tnotificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, compania noastra, Demura Concept SRL va inapoia valoarea comenzii (fara taxele de transport) in cel mult 14 zile lucratoare de la data returnarii, prin transfer bancar in contul specificat de client. Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala vanzatorului, clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.

Dispute si conflicte

Orice tentativa de incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre vanzator si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor judecatoresti romanesti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.